אבי בניהו: "ראש ממשלה לא צריך לנפוש בתשעה באב"

    אסתי פלד 1 Comment on אבי בניהו: "ראש ממשלה לא צריך לנפוש בתשעה באב"

    האסטרטג אבי בניהו לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "צריך להיות ראש ממשלה של כולם, לא לאכול חמץ בפסח בפרהסיה ולא לנפוש בט' באב. ביבי צריך ללכת כי הוא תוקע את המדינה, אבל אם הוא ישיג רוב מבחינתי הוא ראש הממשלה גם שלי לכל דבר, הוא לא נסראללה"

    צילום: פלאש 90
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי אבי בניהו, לשעבר דובר צה"ל שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לחופשה של ראש הממשלה לפיד בט' באב שבוטלה: "ראש ממשלה בישראל צריך להיות ראש ממשלה של כולם. הוא לא יכול לאכול חמץ בפסח בפרהסיה, לאכול ביום כיפור בפומבי או לנפוש בתשעה באב. גם בכל מקום שראש ממשלה נמצא יש סביבו עשרות אנשים ולכן זה יכול לפגוע. אני שמח שהוא הבין את זה מהר וביטל את זה".

    לאחר מכן הוא התייחס למצב בדרום: "קשה מאוד לקציני צבא להמליץ לדרג המדיני להטיל סגר על אזורים, תפקידו של צבא להבטיח את השגרה. אין שם חנק מוחלט, אלא הגבלה על תנועה בצירים מסוימים. צריך לסמוך על ההחלטה של ראש הממשלה והגורמים המקצועיים, לא הכל פוליטיקה".

    לדבריו "עדיף לפגוע באיכות החיים לטווח קצר ולשמור על החיים עצמם. יושבים ראשי המערכת ועושים הערכת מצב ומקבלים החלטה שנועדה להגן על חיי אדם, זו לא התרפסות. מדינת ישראל מספיק חזקה. אנחנו לא מחפשים להרתיע את החמאס כרגע אלא מתעסקים עם הג'יהאד האיסלאמי שזו כנופיה. אבל זה כמו תאריך תפוגה על שקית חלב, המועד יגמר בשעות הקרובות. אם הג'יאהד ינסו להוציא בכל זאת פיגוע מרה תהיה אחריתם".

    בסיום השיחה הוא התייחס לראש הממשלה לשעבר: "אני חושב שביבי צריך ללכת כי הוא תוקע את המדינה, אבל אם הוא ישיג רוב מבחינתי הוא ראש הממשלה גם שלי לכל דבר, הוא לא נסראללה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ראש ממשלה כזה בכלל לא צריך לנפוש…